loading...

زیبایی و آرایشی

برندکده: شاید شما هم یکی از افرادی باشید که به صنعت مدلینگ و مدل شدن علاقه داشته باشید و بخواهید وارد این صنعت شده و یا اطلاعات خود را درباره شرایط مدل شدن و آینده این شغل کامل کنید . همچنین خوب است در بازار شلوغ مدل شدن، بهترین مدل های زن این چند سال اخیر را نیز بشناسید. همراه ما باشید تا همه چیز درباره مدلینگ شدن را بدانید.

مانکن کیست؟

احتمالا دوست دارید بدانید چگونه یک مدل زن شویم اما بد نیست ابتدا به سراغ یک تعریف کلی از مانکن برویم. تعریف عمومی مانکن ها به این صورت است که مانکن شخصی است که مدل های هنری، فشن یا آگهی های تبلیغاتی را با حالت و ژستی خاص نمایش می دهد. دیگر زمان آنکه مدل ها را تنها به واسطه زیبایی انتخاب کنند گذشته است. زیبایی تنها یکی از چند معیار مهمی است که بودن یا نبودنش یک امتیاز مثبت تلقی می شود. قدرت یک مدل در این عرصه نیز به موارد مختلفی غیر از زیبایی مربوط می شود. حال ما به بررسی ده مدل زن برتر در زمینه مدل شدن می پردازیم آن ها را علاوه بر زیبایی بر جوانب دیگر نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد و در مقاله بعدی در مورد 10 مدل مرد برتر جهان صحبت خواهیم کرد. ما را دنبال کنید.

ده مدل زن برتر جهان

در این بخش با ده مدل برتر زن در سال‌های اخیر آشنا می‌شویم. این دسته بندی بر اساس عملکرد کلی مدل‌هاست و فعالیت آن‌ها را از جهات مختلف مورد بررسی قرار داده است.

1- جی جی حدید

این مدل آمریکایی فلسطینی یکی از زیباترین و پر نفوذ ترین مدل ها و در واقع سوپر مدلها در دنیای مدلینگ می باشد. جی جی حدید با 179 سانتی متر قد و وزن 57 کیلوگرمی توانسته یکی از خوش اندام ترین ها نیز در این عرصه لقب بگیرد. دلیل موفقیت این مدل جوان 23 ساله را می توانید حضور پر رنگ وی در فشن شوهای مختلف دانست. همچنین وی حضور پر رنگی در کمپین های تبلیغاتی و دیگر فعالیت های مهم در عرصه مدل شدن دارد که باعث چهره شدن بیشتر وی گردیده است.لقب زیباترین مدل زن نیز کاملا برازنده وی می باشد.

مدل زن

2- میراندا کر

میراندا کر یکی از زیباترین سوپر مدل های زن در عرصه مدل شدن است. می توان وی را با اختلاف بسیار کم نسبت به جی جی در رده دوم لیست قرار داد. وی یکی از زیبا ترین و معروف ترین فرشته های ویکتوریا سیکرت نیز می باشد. وی با 175 سانتی متر قد، 53 کیلوگرم وزن و سی و پنج سال سن از سال 1996 فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده است. می توانید این مدل را به عنوان یکی از گرانترین مدل های جهان نیز به شمار بیاورید.

میراندا کر

3- کایا گربر

کایا شهرت اولیه‌ی خود را در 16 سالگی و به واسطه‌ی سیندی کرافورد، مادرش، به دست آورد. سیندی عضو سوپرمدل‌های مطرح دهه‌ی 90 میلادی بود و وقتی خبر شروع فعالیت دخترش، کایا در عرصه‌ی مدلینگ پخش شد، رسانه‌ها به سرعت شیفته‌ی کایا شدند. با قد 175 سانتی متر و وزن 54 کیلوگرم، کایا از محبوب‌ترین مدل‌ها میان برندهای لاکچری امروز است.

مدل زن

4- آدریانا لیما

یک مدل برزیلی بسیار زیبا و جذاب، تعریفی خوب برای آدریانا لیما می باشد. وی تمام استانداردهای مدلینگ را داراست. از قد بلند و کشیده تا زیبایی خیره کننده. آدریانا دارای قد 178 سانتی متر و وزن 53 کیلوگرم از مدل های مشهور و دوست داشتنی ویکتوریا سکرت است.وی با 37 سال سن و همچنین دارا بودن دو فرزند هنوز هم معروف ترین مدل زن در عرصه مدل شدن می باشد.

مدل زن

5- بلا حدید

وقتی صحبت از ژن خوب به میان می‌آید می توانید خانواده حدید را مثال بزنید. بلا حدید خواهر جی جی حدید است که وی نیز یکی از مدل های سرشناس این روز ها در فشن شو های مختلف و کمپین های تبلیغاتی گوناگون می باشد. با قد 175 سانتی و وزن 56 کیلوگرم، نمونه فوق العاده ای از یک مانکن خوش اندام به شمار می رود.

مدل زن

6- کندال جنر

اگر بخواهید از نظر میزان ثروت و درآمد مدل ها را دسته بندی بندی کنید کندال جنر در صدر لیست می باشد. وی با 179 سانتی متر قد و 54 کیلوگرم وزن، توانست از راه مدل شدن 22 میلیون دلار را در سال 2017 بدست بیاورد. از دلایل معروفیت وی می توان به خانواده ثروتمند و معروف وی یعنی کارداشیان ها اشاره نمود. تعداد فالور های این مدل جوان در اینستاگرام 92 میلیون می باشد که از راه تبلیغات توانسته است این درآمد را در طول یک سال بدست بیاورد.

مدل زن

7- داوتسن کروس

قدی بلند، چشمانی زیبا و چهره ای جذاب از ویژگی های داوتسن است که وی را به بهترین مدل زن در ویکتوریا سیکرت تبدیل کرده است. داوتسن کروس با قد 179 و 54 کیلوگرم وزن، همچنین با 33 سال سن مادر دو فرزند می باشد که این موضوع چیزی از زیبایی و اندام زیبای وی کم نکرده است. و هنوز هم یکی از رشته های زیبای ویکتوریا سیکرت در زمینه مدل شدن می باشد .

داوتسن کروس

8- ژیزل بوندشن

ژیزل بوندشن با قد 180 و وزن 57 کیلوگرم، از مدل های مشهور زن می باشد. وی با درآمدی 17.5 میلیون دلاری توانسته است به یکی از پر درآمد ترین مدل های زن در عرصه مدل شدن و مدلینگ تبدیل شود. دلیل این درآمد بالای وی نیز حضور در 1200 عکس که بر روی مجلات و سایر سایت ها و یا بیلبورد های تبلیغاتی چاپ شده است؛ می باشد. همچنین کمپانی های مختلف عطر، کفش و جواهرات نیز قرارداد های مختلفی را با این مدل 37 ساله بسته اند.

مدل زن

9- سورا چوی

سورا چوی که اهل کره‌ی جنوبی است، از مطرح‌ترین مدل‌های این روزهاست. سورا در سال 2019 بیشترین تعداد فشن شو را میان مدل‌های جهان داشت و از سال 2017 تا الان هر سال نامزد برترین مدل سال از سوی وبسایت Models.com شده است. سورا چوی با 179 سانتی متر قد و 47 کیلوگرم وزن، با برندهایی همچون پرادا، لویی ویتون و گوچی همکاری کرده است.

مدل زن

10- کارا دلوین

کارا در سال 2012 و 2014 به عنوان مدل برتر بریتانیا انتخاب شد و در طی این سال‌ها قراردادهای گران قیمتی با شنل، بربری و ویکتوریا سیکرت داشت. کارا در سال‌های اخیر از دنیای مدلینگ کمی فاصله گرفته و تنها در تعداد اندکی کمپین  در سال حضور پیدا می‌کند، در عوض او بیشتر بر روی بازیگری تمرکز کرده و در فیلم‌های متعددی بازی کرده است. کایا 173 سانتی متر قد و 51 کیلوگرم وزن دارد.

مدل زن

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 01 اسفند 1400 زمان : 11:59 بازدید : 110 نویسنده : سمیرا

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 466
  • بازدید کلی : 10,374