loading...

زیبایی و آرایشی

یک جدایی سخت، حرکت بزرگ یا ارتقاء در محل کار همه زمان های خوبی برای آرایش مجدد مو هستند، اما تابستان نیز همینطور است. با وجود 6 ماه که از این سال جدید غیرقابل پیش بینی، استرس زا و پرآشوب گذشته، بالا

یک جدایی سخت، حرکت بزرگ یا ارتقاء در محل کار همه زمان های خوبی برای آرایش مجدد مو هستند، اما تابستان نیز همینطور است. با وجود 6 ماه که از این سال جدید غیرقابل پیش بینی، استرس زا و پرآشوب گذشته، بالاخره زمان حرکت به جلو فرا رسیده است. و هیچ راهی بهتر برای تغییر و ایجاد ظاهری کاملاً متفاوت در سال 2021 از وجود ندارد.
در حالی که ما ممکن است بر روی آینده تمرکز کنیم، محبوب ترین انواع مدل مو 2021 باعث می شود همه ما گذشته را مرور کنیم و یاد استایل موهای سال‌های گذشته بیفتیم. و روند موهای سال آینده نشانه ای است، که دهه 70 دوباره برمی گردد. به موهای خرد لایه لایه ، چتری و حتی موی پست بلند نگاه کنید تا نشانه های آمدم مد دهه 70 در مدل مو 2021 را ببینید.
برای هرکسی که در تابستان گرمای هوا بسیار او را آزار می‌دهد، موهای کوتاه و خرد شده و لایه لایه گزینه های فوق العاده ای هستند که تا ماهها دوام می آورند-به خصوص اگر نگران نوسانات محدودیت های COVID-19 هستید که ممکن است باعث بسته شدن سالن‌ها آرایشی شوند یا حتی خودتان به دلیل شیوع کرونا مایل به بازدید از سالن آرایشی نباشید.
و اگر حوصله بلند کردن موهای خود را ندارید ولی دوست دارید موهای بلند داشته باشید، اکستنشن می تواند موهای بلند فوری به شما بدهد.
در ادامه به چند مدل مو 2021 می پردازیم که امسال بیشترین تقاضا را در آرایشگاه ها داشته اند. پس با کاملیما همراه باشید.

1. مدل مو 2021 ، پشت بلند

مدل مو 2021 ، پشت بلند
مدل مو 2021 ، پشت بلند
چتری های کوتاه زیبا در جلو، موی بلند در پشت، مدل مو پشت بلند از هر دو جهت بهترین است. جاستین مرجان، استایلیست جهانی TRESemmé می گوید: “مایلی سایرس در خط مقدم مد مدرن قرار داشت و لایه های کوتاه تر مو در جلو و در عقب به مدل موی او آن اضافه شده است.” “از استایلیست خود بخواهید که با یک تیغ موهای شما را به صورت خرد برش دهد تا موهای شما جلوه ای زیبا و خاص داشته باشد.”
مرجان توصیه می کند که مدل موی پشت بلند را با شامپوی خشک برای یک تزیین تمیز و شیک آماده کنید.

2. انفجارهای فرفری

انفجارهای فرفری
انفجارهای فرفری
چتری به سبک دهه 70 یک تغییر کوچک است که می تواند هر مدل موی فعلی را برای سال جدید تازه کند. ظاهر تقلید شده از مد سالهای گذشته می تواند تقریباً با هر بافت مو، از جمله موهای طبیعی مانند فرهای یارا شهیدی سازگار باشد. مرجان می گوید: “ما دختران فرفری بیشتری را مشاهده خواهیم کرد که روند دهه 70 را با چتری و موهای کوتاه که صورت آن ها را قاب گرفته است خواهیم دید که واقعاً فرم فرهای طبیعی موهای خود را پذیرفته اند.” مرجان میگوید: “مانند همه مدل موهای فر و مجعد، مطمئن شوید که آرایشگر شما قسمت جلویی را خشک کرده و آن را کمی بلند تر از آنچه فکر می کنید مناسب چتری است کوتاه میکند تا هنگام فر شدن، جلوی موها خیلی کوتاه نشوند.”

3. مدل مو 2021 ساده

مدل مو 2021 ساده
مدل مو 2021 ساده
با توجه به اینکه بسیاری از افراد هنوز از راه دور کار می کنند و فعالیتهای تفریحی به شدت محدود است، مردم به دنبال ساده نگه داشتن امور در سال 2021 با موهایی هستند که وقتی آن را با سشوار  خشک می‌کنید هنوز خوب به نظر برسند.
برای موهای صاف، بریس می گوید از یک برش صاف استفاده کنید تا موها ضخیم تر به نظر برسند، همراه با چند لایه زاویه دار نرم در اطراف صورت ایجاد کنید. برای موهای مواج، چند لایه به دور تاج اضافه کنید تا به برش خود شکل بدهید. سرانجام، برای موهای طبیعی فر (مانند Gabrielle Union) ، بریس که یک آرایشگر حرفه ای است توصیه می کند که الگوی فر و کوتاه شدن مو پس از خشک شدن را در نظر بگیرید تا از مراقبت کم برخوردار باشید. او می گوید: “کمی کوتاهی بیشتر از اندازه می تواند تاثیر زیادی روی قد موی شما بگذارد!”

4. مدل مو 2021 ، مدل شلخته

مدل مو 2021 ، مدل شلخته
مدل مو 2021 ، مدل شلخته
مرجان می گوید: “مدل های شلخته در طول تاریخ آمده و رفته است، اما با بازگشت موهای بلند در سال 2020 ، ما شاهد کوتاه شدن موها و رفتن بیشتر به سمت موهای خرد کوتاه خواهیم بود زیرا مردم با لایه های کوتاهتر مو راحت تر هستند” “این کوتاهی هنگامی که به خوبی انجام شود، مراقبت و نگهداری بسیار کمی دارد.”

مدل مو شلخته یک بی نظمی در کوتاهی مو است، زیرا بیشتر از طول، با لایه های کوتاه و بلند مشخص می شود. همانطور که گفته شد، تقریباً روی هر مو با هر حالتی و با موهای لخت و صاف یا بدون آن شگفت انگیز به نظر می رسد. موهای فرفری سلنا گومز با چتری یک تکرار کلاسیک از مدل مو شلخته است.

مرجان توصیه میکند موی مدل شلخته را را با شامپو کراتین و کاندیشنر بشویید تا آن را صاف و ابریشمی نگه دارید.

5. لایه های کوتاه و بلند

لایه های کوتاه و بلند
لایه های کوتاه و بلند
برای نسخه ملایم تر مدل شلخته مو، لایه های تکه تکه، واضح و دور چهره را انتخاب کنید که به راحتی رشد می کنند. به عنوان مثال، موهای کنار چهره پریانکا چوپرا را در نظر بگیرید. بریجت براگر ، سفیر نام تجاری Herbal Essences و آرایشگر مشهور می گوید: “از استایلیست خود لایه های مو فشن بخواهید – از آن نوع لایه هایی که از داخل موی شما برش خورده اند و لایه هایی دور صورت شما را میگیرند و که کاملاً تکه تکه و جذاب هستند.”
برگر توصیه می کند موهای خود را هفتگی با ماسک تغذیه کننده مو مانند ماسک موی گیاهی اسانس گیاهی + ماسک موی آلوئه ورا برای حفظ رطوبت و سلامت پوست سر و موهای خود درمان کنید . او می افزاید: “شما می خواهید این سبک به زیبایی رشد کند و مانند همه چیز، اگر از آن مراقبت کنید، حتما به خوبی رشد میکند و میماند!”

6. مدل مو 2021 – سبک باب

مدل مو 2021 - سبک باب
مدل مو 2021 – سبک باب
یک خبر خوب برای طرفداران مدل موهای نمادین: هر دو برگر و بریس پیش بینی می کنند که مدل باب تا سال 2021 همچنان قوی خواهد بود. “باب ها واقعاً وقتی صاف و براق می مانند (مانند جنیوری جونز )، یا هنگامی که به آنها را با یک فرکننده، موجی سبک می دهید، بسیار برجسته و جذاب می شوند. برگر می گوید: میتوانید با اتوی مو آنها را صاف کنید یا با فرمو، به موهای خود موچ های جذابی بدهید.
بریس می افزاید: “این مدل مو با اکثر موها به خوبی جور میشود، چون میتواند بر اساس شما و سلیقه شخصی تان حالت داده شود.” “بنابراین، چه قد آن به روی شانه، چانه ، یا جایی در بین آن باشد، چه صاف، موج دار، حالت دار یا شاید حتی کمی فر باشد، این فرصت را دارید که مدل مو باب مناسب را برای خود درست کنید” اگر از ابزارهای داغ برای حالت دادن به باب خود استفاده می کنید ، او توصیه می کند موها را با یک محافظ حرارتی آماده کنید تا به تارهای موی شما آسیب نرسد.

7. چتری خرد

چتری خرد
چتری خرد
موهای خرد یکی دیگر از ترند های موی سال 2020 است که در سال جدید بیشتر شاهد آن خواهید بود. بریس در مورد ظاهر می گوید: “آنها نه تنهایی فوق العاده زیبا هستند، بلکه در ادامه با رشد کردن آن ها باز هم قسمت های خرد شده مو زیبا بلند میشوند و مدلی  برازنده تر از موهای صاف سنتی ایجاد می کنند، به این معنی که می توانید بین دفغات مراجعه به آرایشگاه بیشتر وقفه بیندازید.”
جدا از این که تا حد زیادی از موهای چتری در ترند مدل مو 2021 استفاده شده است، نکته اصلی پرطرفدار بودن موی چتری این است که آنها می توانند هر مدل مویی را با انتخاب یک چتری خوب زیباتر کنند، از یک چتری کج گرفته تا یک چتری مدل پونی تیل (مدلی از چتری که در وسط صاف ولی از دو طرف بلند است) یا خرد مانند مدل موهای هالی بری.

8. اکستنشن مو

اکستنشن مو
اکستنشن مو
بلند کردن موهای شما یک ماراتن آهسته است نه یک دو سریع – مگر اینکه با یک سری کارها به این فرایند سرعت بدهید و راه میانبر انتخاب کنید. برگر می گوید: “اکستنشن راهی عالی برای عبور فوری از مرحله ناخوشایند یک کوتاهی مو کوتاه است.” فقط کافی است از کایا گربر (Kaia Gerber) بپرسید که برای نمایش مجازی مد سنتر لوران در سال 2021، از موهای راپونزلی تا روی کمر استفاده کرد.
برگر علاوه بر اینکه توصیه می کند اکستنشن مو را پیش یک متخصص انجام دهید می گوید: “همچنین مطمئن شوید موهایی که برای شما میخواهد استفاده کنند شبیه جنس و جالت طبیعی موهای شما باشد – چه موهای فر دارید و چه صاف، چون شما می خواهید تا آنجا که ممکن است موهای شما به طور طبیعی و یکپارچه دیده شود.”
در آخر، از آنجا که پتانسیل موهای شما بی پایان است، میتوانید تمام مدل موها را روزی امتحان کنید و از زیبایی موهای خود لذت ببرید!

سخن پایانی

در این مقاله انواع مدل مو 2021 که ترند می باشد را به شما عزیزان معرفی کردیم. امیدواریم هنگام درست کردن مدل موی خود، از این لیست تهیه شده مدل مو 2021 بهره مند شوید.
شما ترجیح میدهید کدام یک انواع مدل مو 2021 را امتحان کنید؟ فراموش نکنید نظرات خود را در زیر برای ما بنویسید.

منبع

نظرات (0) تاریخ : یکشنبه 19 دی 1400 زمان : 19:50 بازدید : 113 نویسنده : سمیرا
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 455
  • بازدید کلی : 10,363